MV Cargo на початку січня 2018 року приступила до монтажу складу (типу «силос») на терміналі, що будується для перевалки зернових культур у порту МТП «Південний».

MV Cargo на початку січня 2018 року приступила до монтажу складу (типу «силос») на терміналі, що будується для перевалки зернових культур у порту МТП «Південний».
Згідно з проектом, всього на терміналі буде збудовано 14 силосних веж загальною ємністю зберігання – 210 тис. тонн. Для їх будівництва, згідно з проектом, необхідно понад 12,7 тис. м бетону та близько 710 тонн металопрокату, при монтажі якого застосовуватиметься ручне дугове зварювання штучними електродами.

Також буде передбачено склад підлогового зберігання (60 х 216 м) одноразовою ємністю 80 тис. тонн сировини. Для зберігання зерна з включеннями та підвищеною вологістю буде збудовано сушарку потужністю 150 тон/годину, що дозволить знизити вологість зернових на 5%, до 13%. У свою чергу, за проектом передбачено будівництво очисного сепаратора продуктивністю 250 тон/год.

Проектна потужність терміналу з перевалки зернових вантажів (пшениця, ячмінь, овес, кукурудза, соняшник, канола) становитиме 5 млн. тонн на рік, запровадження якого заплановане на березень 2018 року. Передбачається, що новий об'єкт обслуговуватиме контрагентів у безперервному режимі. Також, район проекту, що реалізується, має автодорожнє та залізничне сполучення. Так, найближча залізнична станція «Хімічна», яка також належить інвестору, зможе забезпечити нормальну роботу терміналу та доставку зерна в обумовлені терміни.

Нагадаємо, що відповідно до угоди між ТрансІнвестСервіс (ТІС) та Cargill після завершення будівництва терміналу компанією MV Cargo передбачається, що трейдер Cargill придбає 51% частки компанії, а також стане основним клієнтом. Вартість проекту становитиме близько $150 млн.